January Favorites

Hi!

**Scroll down for the English version**

Januari is alweer voorbij (eindelijk!). Tijd voor mijn favorieten van de maand met jullie te delen! Eerst en vooral, deze maand heb ik niet veel gedaan behalve studeren studeren en nog meer studeren. *ugh* Veel nieuwigheden heb ik deze maand dus jammer genoeg niet kunnen ontdekken..

De producten die mij in januari toch konden bekoren:

1) Batiste droogshampoo in ‘dark & brunette‘. Dit was voorbije (examen-)maand een absolute must voor mij!  Ik haat droogshampoo’s die een wit poeder achter laten, lijkt net of je grijs aan het worden bent. 😉 Deze droogshampoo van Batiste is lichtjes getint en daarom perfect voor mijn donker bruine haren. Te koop bij Di of een andere drugstore.

2) Macadamia Flawless Cleansing Conditioner. Een speciaal/interessant productje… Binnenkort hoor je er meer over op deze blog! Te koop via http://www.feelunique.com.

3) The Body Shop shower gel in ‘Papaya‘. Ik kocht deze shower gel voor 2,10EUR in de solden bij The Body Shop. Na één keer te gebruiken was ik meteen verkocht. Een fruitige geur die je meteen opkikkert + een shower gel die heerlijk schuimt. Ik heb er ondertussen nog 3 gekocht… Shower gel heb je nooit teveel toch?! 🙂

4) Kruidvat Body Fruit body butter in ‘blueberry & lychee‘. Ik was opzoek naar een nieuwe body butter en zag deze in het Kruidvat voor +- 2,50EUR. De geur doet me denken aan Fruitella-snoepjes. Geweldig om me even te verwennen na een harde dag studeren.  En hé, het was maar 2,50EUR.

5) Urban Decay Naked 3. Toen ik voor het eerst swatches zag van de Naked 3 dacht ik van ‘neen, niets voor mij, heb ik niet nodig’. Een klein duiveltje op mijn rechter schouder overtuigde mij om deze palette toch te kopen. In januari heb ik praktisch elke keer als ik ergens moest zijn (aka een examen gaan afleggen) de kleuren ‘Liar’ en ‘Factory’ gebruikt. Ik kocht de Naked 3 op http://www.beautybay.com voor 52EUR.

6) Gosh blush in ‘Flower Power‘. Een impulsieve aankoop toen ik weer eens in het Kruidvat vertoefde. Een hele mooie rozige blush (niet dat ik er zo nog geen genoeg had). Te koop in het Kruidvat of een andere drugstore die Gosh verkoopt voor +- 10EUR.

7) Victoria Secret parfum in ‘Noir Tease‘. OMG! Het staaltje was in nog geen week volledig opgebruikt. Deze week ga ik enkele dagen naar Londen. Ik ga zeker en vast bij Victoria Secret langs om de grote versie te kopen. Tenminste als de prijs wat meevalt.. *zucht*

8) Essie nagellak in ‘Bahama Mama‘. Een bordeaux-achtige kleur. Perfect voor na de feestdagen! Te koop bij het Kruidvat of een andere drugstore die Essie verkoopt.

Hebben jullie al iets van deze favorieten geprobeerd? Laat het me weten! 🙂

Batiste - Dry shampoo, Macadamia - Flawless Cleansing conditioner, The Body Shop - papaya shower gel, Kruidvat - body butter

Batiste – dry shampoo, Macadamia – Flawless cleansing conditioner, The Body Shop shower gel in – papaya, Kruidvat – body butter

Urban Decay - Naked 3, Gosh blush, Victoria Secret - Tease, Essie nail polish

Urban Decay – Naked 3, Gosh blush – Flower Power, Victoria Secret – Noir Tease, Essie nail polish – Bahama MamaIMG_0315

January is already over (finally!). Time to share my favorites of the month with you guys. First of all, this month I didn’t do much more then studying, studying and more studying. *ugh*. So I didn’t discover a ton of new products this month..

Here are the products that I liked the most:

1) Batiste dry shampoo in ‘dark & brunette‘. This was the past month an absolute must for me! I hate dry shampoos that leave a white cast in your hair. That way it looks like you’re turning gray or something. 😉 This dry shampoo from Batiste is colored and perfect for my dark brown hair. You can buy this at the drugstore.

2) Macadamia Flawless Cleansing Conditioner. An interesting/special little product. You will hear more about it soon on this blog! You can buy this on http://www.feelunique.com.

3) The Body Shop shower gel in ‘Papaya‘. I bought this bad guy for 2,10EUR during sales at The Body Shop. After only using it once I was sold. It has a fruity scent that makes you wide-awake + it spreads a lovely foam. I already stocked up on this one.. Guess you can never have enough shower gels right? 😉

4) Kruidvat Body Fruit body butter in ‘blueberry & lychee‘. I was searching for a new body butter when I saw this one in our local drugstore for only +-2,50EUR. The scent reminds me of candy called ‘Fruitella’. I loved to use this body butter after a hard day of studying and hey, it was only 2,50EUR.

5) Urban Decay Naked 3. When I first saw swatches of the Naked 3 I thought ‘no, I don’t need this’. A little devil on my right shoulder convinced me to buy it anyway. Every time I needed to go somewhere (aka, when I needed to take an exam) I used the colors ‘Liar’ and ‘Factory’. I bought this palette on http://www.beautybay.com for 52EUR.

6) Gosh blush in ‘Flower Power‘. An impulsive buy whilst I was browsing (again) in our local drugstore. A very nice pinky toned blush (like I don’t have enough of those). You can buy this at a drugstore that sells the brand Gosh.

7) Victoria Secret perfume in ‘Noir Tease‘. OMG! The sample I got didn’t last a week. This week I go to London for a few days. I will definitely search for the perfume at Victoria Secret. I just hope the full size won’t be tooo expensive. 😦

8) Essie nail polish in ‘Bahama Mama‘. A nice maroon color. Perfect for after the holidays.

Have you guys tried any of these favorites yet? Let me know! 🙂

Schermafbeelding 2013-06-29 om 18.07.07

One thought on “January Favorites

Leave a comment